2016. május 15., vasárnap

Közérdekű!

Helló, Kedveseim! 
Mint láthattátok, új rész sajnos nem érkezett tegnap, aminek amellett, hogy egy nagyon fontos családi     
ügyet kellett lebonyolítanunk aznap, még számtalan oka van. A lényeg annyi, hogy nagyon ránk jár most a rúd, tulajdonképpen egész éjjel fent voltam, és ne haragudjatok, de nem vagyok képes írni. Mosr is nagy erőfeszítések árán tudom kicsikarni magamból ezt a pár sort, amiben egyébként vázolni szeretném a következő helyzetet: Tehát, tegnap este nem jött rész (nem ecsetelném, mi miatt) és sajnos ma sem tudom hozni, egyrészt az időhiány, más részt pedig amiatt a bizonyos dolog miatt, ami miatt már tegnap nem tudtam közzétenni a részt, ami egyébként még csal félig van kész. Igen. Pénteken akartam befejezni a hátralevő kb. három oldalt, csak sajnos ekkor történt a kis probléma, ami miatt előreláthatólag majd csak jövőhét szombaton (05.21) tudom hozni a részt. Nos, a péntek 13.-a nekünk is nagyon szerencsésen telt. Természetesen tisztában vagyok vele, hogy valamelyest az én hibám is, hogy nem készült el időben a rész, és nem olvashatjátok még, de arra gondoltam, hogy kárpótlásként, a jövőhét utáni szombaton (05.28) is hozok részt, mert hát ugye akkor tulajdonképpen amúgy is hoznom kellene, hiszen ha tegnap sikerült volna közzétennem a részt, akkor az lenne a következő alkalom, mikor új rész jönne.
Na, de elég most már, nekem mennem kell. Szombaton jelentkezem majd a legújabb résszel. Kérlek nézzétek el nekem a zűrös életem okozta kihagyásokat a blognál, ígérem, megpróbálok mindent megtenni azért, hogy ilyesmi nem forduljon elő még egyszer. 
Imádlak Titeket, és köszönöm, hogy ennyire megértőek vagytok velem!
Ezer csók és ölelés Nektek! 😘❤️

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Az életben vannak olyan dolgok, amik felülírnak olyat, amit szeretnénk. És bár nagyon vártam a folytatást, most azt mondom: minden jót kívánok és remélem minél hamarabb egyenesbe jössz!
    Imádom a történetet és türelmesen várok a folytatásra.
    Kata

    VálaszTörlés