2015. május 17., vasárnap

Újabb szánalmas siránkozás + kárpótlásul pár díj



Sziasztok, Bogárkák! 
Rossz hírrel térek most ide hozzátok. A megszokott protokollt követve a tizenhatodik részt kellett volna hoznom tegnap, de az utóbbi időben a suli annyira leszívta az agyam, és annyira elfárasztott, hogy még levegőt venni is nehezemre esik. És még mindig nincs vége! Jövő héten lesz olyan napom, amikor három dolgozatot is írunk; emellett pedig még rengeteg színen helyt kell állnom, és bevallom, nem csinálom valami jól. A hétvégén egy minden évben megrendezett, hagyományos fesztivál van a falunkban, és ott is jelenésem van, szóval nem pihengetek, az biztos. És őszintén sajnálom, hogy a tizenhatodik rész most elmarad.
Ami azt illeti, ha minden jól megy, csak május 30.-án találkoztok majd vele, ugyanis jövő hétvégén Erdélybe utazom, és a pünkösdöt is ott töltöm, azután, pedig nem fogok haza jönni, hanem maradok a kollégiumban. Komolyan, soha nem voltam még két hétig távol anyáéktól.
De azért remélem, nem haragszotok annyira. Csak egy kicsit. :) Jön a nyár, és akkor már semmi nem fog megállítani abban, hogy egy csomó részt hozzak Nektek!
Köszönöm, hogy mellettem álltok, és ennyire szeretitek a blogot. Nagyon örülök a 29 feliratkozónak is! Ezért, válaszoltam az elmaradott díjakra, és mint kárpótlás, remélem, elfogadjátok egy kis életjelként.
Tényleg nagyon bocsi!
Imádlak Titeket!

Kicsit el voltam veszve az utóbbi időkben, így rengeteg díjjal elmaradtam, amit nagyon sajnálok. Gondoltam, összegyűjtöm ezt a párat, és egy kalap alatt "lerendezem" az egészet. Na, nem mintha ez ilyen mellékes, és kényszerből fakadó dolog volna! Ugyanis nem tudok elég hálás lenni: Kingának és Liának, Dora G.-nek, Titania-nak, Hanne Nielsen-nek és az Interessiert World alkotójának.
Nagyon szépen köszönöm, lányok! 


Először is, a szabályok:
-Köszönd meg a díjat!
-Írj magadról 10 dolgot!
-Válaszolj a 10 kérdésre!
-Tegyél fel 10 kérdést!
-Küld tovább!


10 dolog magamról: (úgy gondoltam, ezt elég egyszer megtennem, hiszen 50 dolgot magamról legalább két napig kéne gyűjtögetnem :D) 
De, szerintem Ti is jól tudjátok, hogy mindig azután jut az ember eszébe, hogy mit írhatott volna még ehhez a blokkhoz, miután már közzé tette a bejegyzést. :D
1. Imádok ilyen kérdésekre válaszolni. 
2. Szemüveges vagyok, de nem hordom, mert szerintem rosszul áll. (Ne kérdezzétek, miért nem hordok kontaktlencsét! :D )
3. Nem igazán szeretem a spanyol focit (nem tudom, említettem-e már), de ha választanom kéne, akkor egyértelműen a Real Madridot választanám mint egyetlen spanyol csapat, amelynek meg-megnézem a meccseit, illetve amelynek szurkolok a bajnokságban.
4. Hallottam hírét, hogy Götze vissza kíván jönni a Dortmundba, csakhogy én ennek nagyon nem örülök, és Lewandowskival ellentétben egyáltalán nem hiányzik nekem mint volt méhecske.
5. Kilencedikben azért kezdtem németet tanulni, hogyha netán egyszer elmegyek Dortmundba, és találkozok a fiúkkal, könnyen szót érthessek velük. (Na jó, ez így leírva még betegesebb, mint gondoltam! :D )
6. Utálom a gyümölcsfagyikat, és csak édes tölcsérben vagyok képes megenni ezt a fajta édességet.  Kedvenceim: vanília, karamell, csokis keksz, madártej, a kávés fagyi, a Kinder-csoki ízű fagyi.
7. Bár utálom a Bayern-t, Manuel Neuert tartom az egyik legjobb kapusnak a football világában.
8. Elég bénácska vagyok a labdajátékokban. Se kosarazni, se röpizni, se focizni (oké, kapusnak egész jó vagyok) nem tudok valami fényesen, egyedül teniszezni szeretek. Illetve, tesiórán a kedvenceim inkább a különböző tornász gyakoroltak (gerenda, talajtorna... ilyesmik), na meg a távolugrás!
9. Nem játszok semmilyen hangszeren, és ezt annyira nagyon bánom. Ha lenne időm, most mindenképpen elkezdenék megtanulni gitározni.
10.Állítólag hasonlítok az Éjjel-Nappal Budapest Regina névre keresztelt szereplőjére.

És akkor a 10 kérdés:  
  
Kinga kérdései:
1. Hány blogot írsz vagy írtál összesen?
A Willst du... az első és egyetlen blogom, de a jövőben tervezek majd új blogokat is nyitni, hiszen rengeteg ötletem van, viszont sajnos még csak fejben.
2. Mi a kedvenc blogod? Linkeld! :) 
Elég nagy ellentétben kell, hogy legyek magammal, de egy Bayern-es blog volt a kedvencem még anno '76-ban. :D Egy Toni Kroos fanfiction (akkor még Münchenben játszott), ami a Viszlát Dortmund, Helló München nevet viseli; illetve egy 1D blogot olvastam nagy rajongással még szintén az őskorban, amit a barátnőm írt. A blog neve: Next to you. Persze, szeretném hozzátenni, hogy az említett banda sem épp a szívem csücske. Mondjátok! Mi ez, ha nem teljes egyetértés saját magammal? :D
3. Mi a kedvenc könyved? 
Mindig változik :D Most épp Becca Fitzpatrick Csitt Csitt sorozata
4. Film vagy sorozat? 
Egyértelműen sorozat! (Ha egyáltalán a kérdés lényege, hogy válasszak a két dolog között. Először azt hittem, hogy a kedvenc filmre és sorozatra kérdezel rá :D)
5. Van kedvenc sorozatod? Ha igen, mi az? 
Igen, van. Az Odaát az.
6. Ha írói nevet használsz, mi az igazi neved? 
Bíró Brigittának hívnak. Sziasztok!
7. Mióta írsz? 
Kb. hatodik osztályos korom óta. Azóta folyamatos fejlődésben vagyok, és próbálok minél többet olvasni.
8. Van olyan történeted, amit írogatsz, de nem osztod meg a világgal? 
Mivel anno nagyon felkapott volt, én is elkezdtem egy vámpíros sztorit, de túl sablonosnak ígérkezett már az első három fejezet láttán is, így abbahagytam. Aztán egy maffiás sztorival foglalkoztam, ami nem tűnt hülyeségnek, de túl keveset tudtam a témával kapcsolatban, így azt felfüggesztés alá helyeztem. Ha okosabb leszek majd egy kicsivel, folytatom.
9. Hányadik díjad ez? 
Fú... szám szerint nyolc díjam van összesen, de nem tudom, ez a sorrendet követve pontosan hányadik.
10. Mi az amit a legjobban szeretsz csinálni? 
Mikor nincs otthon senki, egy hatalmas koncertet adni a plüss állataimnak, a fésűmet mikrofonnak használva, persze. :)

Lia kérdései:
1. Mi a legjobb tulajdonságod?
Fogalmam sincs. Az ilyen kérdések mindig elgondolkodtatnak. Talán az, hogy képes vagyok önzetlen lenni másokkal, és lemondani egyes dolgokról, mert tisztában vagyok azzal, milyen ha valami szar, vagy ha valami nincs.
2. Szeretsz sportolni?
Az egyik pontban kifejtettem mint érdekesség magamról, hogy milyen sportok iránt vagyok oda. Inkább tornázni szeretek, a labdajátékok távol állnak tőlem ilyen tekintetben. Azokat csak nézni szeretem :)
3. Ki a kedvenc hírességed? (énekes, sportoló, színész, bárki lehet)
Nem tudnék egyet kiemelni. Legyen egy énekes. Mondjuk, Ed Sheeran. Legyen egy sportoló. Mondjuk, Marco Reus. És legyen egy színész is. Ő meg mondjuk, Jensen Ackles.
4. Szerinted a csont sovány, vagy a kicsit teltebb nők az ideálisabbak? 
Én azon az elven vagyok, hogy nem minden teltebb és testesebb lány csúnya és igénytelen, illetve nem minden karcsú lány szép és igényes.
5. Kihez hasonlítanád álmaid pasiját?
Marco Reus és Jensen Ackles keveréke. :)
6. Melyik hírességet csókolnád meg legszívesebben?
Az előbb említett két jómadarat.
7. Hegyekben vagy inkább a tengerparton élnél?
Hegyekben.
8. Van bakancslistád?
Igen. Sok megvalósíthatatlan hülyeség szerepel rajta.
9. Milyen telefonod van?
Fehér Samsung Galaxy s3 mini
10. Mi szeretnél lenni, ha nagy leszel?
Történelem szakos előadó a főiskolán.

Dora G. kérdései:
1. Mi a kedvenc csapatod, és miért éppen nekik szurkolsz?
Borussia Dortmund. Hosszú sztori, de a lényeg, hogy egy kb. hét éves koromra visszavezethető versengésből indul az egész. Apummal ugyanis mindig együtt néztük a Bundesligás meccseket. Ő persze Bayern-szurkoló volt, én meg direkt, csak azért is, hogy kiszúrjak vele a már akkor nagy riválisának számító Dortmundnak kezdtem drukkolni. De csak viccből. Nem vettem komolyan. Később jobban figyelni kezdtem a méhecskéket, meg ugye maga a foci is mint sport megtetszett. Azelőtt csak mint unaloműző foglalkozás néztem apukám mellkasán a német bajnokság egyes meccseit.
2. Ha az a két csapat játszaná a BL döntőt, amit a világon a legjobban utálsz, megnéznéd?
Igen, azért valamilyen szinten hajtana a kíváncsiság.
3. Írnál egy barátod kedvéért olyanról, akit ki nem állhatsz?
Necces lenne kivitelezni, merthogy azokat, akiket ki nem állhatok, azokat úgy teljesen, vagy legalábbis olyan szinten, hogy írni tudjak róla, nem ismerem.
4. Milyen színű a szobád fala?
Barackvirág.
5. Ki a valaha volt legkedvencebb focistád? Miért?
Marco Reus. Napokig itt lehetnénk, amíg felsorolnám az okokat, amiért ő a kedvencem. Ezt most kihagynám, ha nem baj. :)
6. A focin kívül más sportot is követsz/nézel? Ha igen, mi az/mik azok) Ki(k) a kedvence(i)d?
Ha unatkozok, néha nézek teniszt, de alig ismerek valakit ebből a világból.
7. Mi az a hely, ahova mindenképp el szeretnél jutni az életed során?
Dortmund.
8. Ki az a focista, aki karrierje során eddig még nem kapott Aranylabdát - és valószínűleg már nem is fog - de szerinted megérdemelné?
Marco még kaphat, nem? :D
9. És csak hogy ne csak foci legyen. Nézel sorozatokat? Mi az aktuális és a valaha volt legnagyobb kedvenced?
Mindig, minden körülmények között Odaát! :)
10. Ugye, hogy Jack Wilshere milyen cuki? :3
Jó a haja :D

Titania kérdései:
1: Mi akartál lenne gyerekként?
Tanárnéni :)
2: Megbántad, hogy belevágtál a blogolásba?

Egyáltalán nem. Elviselném, ha több időm lenne foglalkozni ezzel.
3: Volt már olyan történettel dolgod (nem feltétlenül kell olyan legyen, amit te írtál), amire azt mondtad, hogy bárcsak a valóságban is megtörténnének benne az események, és bárcsak te is a részese lennél?
Mondjuk a Willst du... :D
4: Fordult már elő az veled, hogy mentél az utcán zenét hallgatva, és annyira beleélted magad a dalba, hogy tátogtál, mutogattál, és ehhez hasonlók?

Szerencsére még nem.
5: Ki az a focista barátnő/feleség, akit utálsz?

Ann Kathrin Brömmel
6: Ki az a focista barátnő/feleség, akit kedvelsz?

Nincs olyan akit különösen kedvelnék. Nem is ismerem egyiket sem, és igazából nem is érdekel túlzottan.
7: Végigolvastad ezt a bejegyzést? :D

Igen, megtettem :D
8: Milyen színű felső van rajtad jelenleg?

Fehér
9: Van olyan kis mondásod, amit nap mint nap elismételsz magadban?

Jaj, bassza meg! :D
10: Mit szólnál hozzá, ha az általad legjobban utált focista a kedvenc csapatodhoz igazolna?

Szokásos kiborulás. Káromkodás, és egyéb különlegességek. De tualjodnképpen semmit nem tudnék tenni ellene, így muszáj lenne eltűrnöm. Maximum az adott személy felemelkedne pár lépcsőfokot az utált focisták-imádott focisták rangsorban.


Hanne Nielsen kérdései:
1. Játszol valamilyen hangszeren?
Nem, sajnos.
2. Milyen zenét szeretsz leginkább?
Ilyen téren nagyon kevert ízlésem van. De műfajtól függetlenül bármilyen jöhet, a lényeg, hogy jó legyen az a a zene.
3. Hol lennél ebben a pillanatban a legszívesebben?
Az ágyamban, mert nagyon-nagyon álmos vagyok.
4. Van példaképed, vagy valaki, akire felnézel?
Lana Del Rey. Egy csodás nő, és mai kor egyik Marilyn Monroe-ja, szerintem.
5. Énekeltél már a zuhany alatt?

Mindig azt teszem. 
6. Melyik filmet láttad utoljára moziban?
A szürke ötven árnyalata.
7. Ki a kedvenc színészed/színésznőd?
színész: Jensen Ackles
színésznő: Nina Dobrev
8. Mi a kedvenc ételed?
gyros
9. Ha lenne rá alkalmad, részt vennél egy körutazáson Észak-Koreában?
Inkább kihagynám. Legalábbis nem sírnék, ha elmaradna.
10. Ha lenne szuperképességed, mi lenne az?
Az emberek érzelmeinek befolyásolása.

Az Interessiert World alkotójának kérdései:
1.Mióta blogolsz?
2014 augusztusa óta
2. Mik a terveid a jövőre nézve?
Nyelvvizsga, emelt töri érettségi, felvétel az egyetemre, annak elvégzése, egy csodás munkahely, egy gyönyörű esküvő, család... stb-stb.
3. Szereted a filmeket?
Igen
4. Milyen az álom párod?
Olyan, mint Marco Reus.
5. Szeretnél idővel gyerekeket?
Persze. Nagyon sokat. Na jó, nem, maximum hármat.
6. Ha elutazhatnál, hová mennél?
Dortmundba most azonnal.
7. Hány éves vagy?
16
8. Ki a kedvenc íród?
Nem hiszem, hogy van kiemelt kedvenc. A legtöbb írótól csak egy-egy művet szoktam olvasni.
9. Hogy állsz a kötelezőkkel?
Legutóbb a Csongor és Tündét kellett kiolvasni, de azt nem tettem meg. Igazából, fogalmam sincs, mi a soron következő :D
10. Mi az, ami egyedivé tesz téged?
Ezt így nagyon nehéz megmondani. Szerintem a sok hülyeségem, meg az össze-visszatörténő hangulatingadozásaim, ja és persze a "Smoke Weed Every Day" - futásom :D


És, mivel már mindenki kapott díjat azok közül, akiknek küldtem volna, így nem írnék sem kérdést, és valóban, nem küldeném el senkinek. De azért még egyszer köszönöm, hogy válaszolhattam ezekre a kérdésekre. :)
ui.: Juliet-nek is nagyon köszönöm a meglepit, de ő kicsivel másféle díjjal ajándékozott meg, de ígérem, minél hamarabb válaszolok az ő kérdéseire is! :)

Addig is legyetek jók, Babák! Vigyázzatok magatokra, és próbáljatok megbocsájtani nekem, amiért ennyire felelőtlen vagyok! :(
Puszil Titeket: Bridzsi <3




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése