2015. augusztus 27., csütörtök

Mozgalom az elfeledett bloggerekért!

Sziasztok!


Egyelőre még nem új részt hoztam, pedig kellene, hiszen legutóbb Vanda elájult a mosdóban, ha emlékeztek. Viszont, ha minden jól megy, akkor vasárnap megtudhatjátok, mi is van vele. :)

Egy díj következik most! Igaz, már nem tegnap kaptam, de csak most tudtam úgy leülni, hogy elkészítsem ezt a bejegyzést. 

Mikor értesültem a csacsogóban, hogy díjat kaptam, úgy kattintottam Lexie nevére, hogy már azon gondolkoztam, mi legyen az a 10 dolog, amit újonnan megoszthatok veletek, hiszen, úgy érzem, már annyi mindent tudtok rólam. :) Aztán kiderült, hogy nem is lesz szükségem ezekre az érdekességekre, és ezúttal nem kell válaszolnom a furcsábbnál furcsább kérdésesre (mindenféle rosszindulat nélkül mondom ezt, hiszen alapjáraton imádok díjakat kapni), hiszen ezúttal egy különlegesebb ajándékban részesültem. Neve: Mozgalom az elfeledett bloggerekért.

A mozgalom indítója, Astrid Haynes, ITT ír részletes a kampányáról.
"...Ott virítottak a feliratkozók, de kommenteket, és pipákat nem kaptak. Ilyenkor elgondolkodom rajta, hogy milyen érzés lehet az írónak így..."

 És, íme, a szabályok:
  • Megköszönöd annak, akitől ezt a "díjat" kaptad, hiszen ennyi mindeninek jár, és az alapműveltség része.
  • Beleolvasol annak a blogjába, akitől kaptad.
  • Ha tetszik, hagyj nyomot magad után, hiszen ennyit megérdemel, főleg ha a tetszésedet is elnyerte! 4. Ha nem, akkor ezt kihagyhatod.
  • Írj 3 dolgot, ami tetszett a történetben, vagy az íróban.
  • Írj 2 dolgot, amin viszont még javíthatna! Ennél a lépésnél figyelj, hogy ne legyél bántó, és a tanácsaid építő jellegűek legyenek!
  • Írj egy kis ajánlót, hogy mit gondolsz összességében a blogról, kinek ajánlod, stb.
  • Küldd tovább embereknek, de figyelj, hogy legyenek köztük olyanok, akik szerinted jól írnak, de nem kapnak elég figyelmet! Küldheted híresebb blogoknak is, így többen megtudhatják, hogy van ez a mozgalom, és persze az ő történeteiket sem ismeri mindenki, egy kis plusz, mindenkinek jár! Csak kérlek figyeljetek arra, hogy annak már ne küldjétek, aki 40-szer megkapta!
  • Rakjátok majd ki a blogotok modulsávjába ezt a képet, de úgy, hogy erre a bejegyzésre mutasson! 
 Nos, hát akkor, nehogy itt szabálysértésekbe bonyolódjak, mindenekelőtt szeretném megköszönni Lexie-nek a díjat. Igazán megtiszteltél vele! :)

Lexie blogját IDE kattintva érhetitek el

 Nézzetek be! Én már megtettem, és egyáltalán nem bántam meg!

3 dolog, ami tetszett Lexie blogjában:
  • Gyönyörű a desing! A fejléc csodálatos, a szín remekül illik a történet témájához; nem rikító, nem bántja a szemet. Szép munka! :)
  • Nagyon jól fogalmazol! Bár, egy prológus nem kellene hogy elég legyen ahhoz, hogy az ember ilyesmit megállapítson, de valóban, úgy le tudtad írni az uszodás jelenetet, hogy olvasás közben úgy éreztem magam, mintha ott ülnék a lelátón, és figyelném az eseményeket.
  • Klassz történet egy találó címmel! Én, mondjuk, jelenleg nem sportolok, de imádok mindenféle sportot nézni, és, azt hiszem, nem én vagyok az egyetlen. Kevés ehhez hasonló történetet találni a blogger-világban!
2 dolog, amin lehetne javítani: 
  • Nem hinném, hogy van ilyen, viszont ha nagyon szőrszálhasogató lennék, megkérdezném, hogy a karaktereket nem akarod-e majd képekkel "bemutatni". Persze, nem gond, ha nem, a Te döntésed; rengeteg blogger jár el hasonlóképpen, hogy inkább az olvasó fantáziájára bízza a szereplők kinézetét.
  • Mást nem igazán tudok felhozni. :)
Bevallom, kíváncsi lettem a folytatásra, hogy mit hozol ki belőle! Szóval, ne haragudj, ha néha-néha hagyok egy-két kommentet magam után! :)
Remek történetnek ígérkezik a kitartásról, a harcról, a sportról!
http://deepbreath-lexie.blogspot.hu  

Akiknek továbbküldeném:
Juliet Kraus - Novels
Emese Egyed -Felkavarva
Cristal Lynn - Ablakomba besütött a holdvilág 
Luise K Grotte - Tengerek démona


4 megjegyzés:

  1. Kedves Bridzsi!
    Nagyon szépen köszönöm ezt a ,, díjat " ! El sem hiszed, hogy mennyit jelent ez nekem, hogy pont Tőled kaptam ezt! Itt remegek és alig tudom begépelni a szavakat!
    Nagyon szépen köszönöm!
    Ölel: Juliet xoxo

    VálaszTörlés
  2. Jaj, Juliet! :)
    Ne remegj! Nyugodj meg! Egyszerűen csak fogadd el, hogy megérdemled! :)
    Puszillak! :)

    VálaszTörlés
  3. Bridzsi mikor lesz uj resz?:(

    VálaszTörlés
  4. Mikor lesz uj rész Bridzsitt?? :)

    VálaszTörlés